TDM, kendisine ve müşterilerine ait BT altyapısındaki tüm donanım, yazılım ve servislerin dizayn, kurulum, yönetim, işletim, bakım ve onarım hizmetlerini sağlamaktadır. Bu hizmetlerdeki amaç müşterilerimizin yerine teknolojiyi takip ederek, eski ve yeni sistemlerin entegrasyonunu yaparken müşterilerimize katma değer sağlamaktır.
“Arıza oluşmadan gereken önlemleri almak” prensibi ile hizmet verme hedefi doğrultusunda, düzenli olarak arıza önleyici bakım, donanım ve sistem yazılımları için gerekli düzeltmeler ve güncelleme gibi hizmetler sunan TDM, ayrıca istatistiksel verilerle arıza takibi yaparak, cihazın kullanım süresinin maksimuma çıkarılmasını sağlamaktadır.
TDM, uzman kadrosu ile gerek uzaktan destek, gerekse yerinde teknik destek veren, 81 ile yaygın servis ağıyla, konusunda deneyimli ve uzman elemanlara sahiptir. Uzaktan teşhis ve arıza giderme imkanı da sağlayan gelişmiş yönetim ve işletim sistemleri yardımı ile müşterilerine en hızlı, etkin ve güvenli hizmeti sunmaktadır.

Haftanın 7 günü 24 saat teknik destek alabileceğiniz TDM, satış öncesi ve sonrası teknik desteğe son derece önem vermekte, artı değerini verdiği sınırsız teknik destekle göstermektedir.Haftanın 7 günü 24 saat teknik destek alabileceğiniz TDM, satış öncesi ve sonrası teknik desteğe son derece önem vermekte, artı değerini verdiği sınırsız teknik destekle göstermektedir.

  • Satış Öncesi Desteko Danışmanlık
  • Sistem tasarımı ve projelendirme
  • Satış desteği,
  • En uygun ürünün zamanında teslimatı
  • Her türlü sarf malzeme temini
  • Satış Sonrası Destek
  • Kuruluş
  • Eğitim
  • Bakım anlaşmaları
  • Müşteri memnuniyetinin sürekli kontrol edilmesi
  • Sistemi, değişen şart ve isteklere göre geliştirme ve yenileme